Snackar sex

I en intervju med Extra så berättar Shia om sin första gång.

Han erkänner att han försökte spela mer erfaren i sängen än vad han egentligen var.
Men det var ingen dålig upplevelse, bara humoristisk. 
"Jag försökte vara något som jag inte var. Betedde mig som om jag vore ett proffs!"

Megan och Shia har spelat in många kyss-scener tillsammans under inspelningarna för Transfomers filmerna.
Och hon erkänner nu att han förvånade henne, hon trodde inte att han var så bra på att kyssas.
Det är inte det första intrycket man får av honom, att han kan vara den "sexiga killen".

   

 

Postat av: KAJSAHERSELF

hahah vad gulligt! :D nej det intrycket får man verkligen inte!

2009-07-19 @ 18:25:13
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0