Shia blev mobbad

Shia LaBeouf blev mobbad för att han var en Disney Channel stjärna.
Transformers stjärnan - som steg till berömmelse när han dök upp i flera av barnens tv-program - 
blev mobbad av hans kamrater för att han hitta berömmelse så ung.

'Shia sade: "Los Angeles där jag och alla mina vänner kommer från är helt annorlunda än den du ser på comedy show"  Om du vill gå till Los Angeles och säga:" Ja, jag arbetar på Disney Channel.
"Tja, det är liksom inte det första man ska säga till någon. "


"Nu kan du gå tillbaka till att publiken och säga "jag tjänar 8000 dollar i veckan - lagligt!"
Och dom svarar, "Wow, hur gör du det?"
Så talar man om för dem, "Disney Channel" - och skiten börjar igen! "


 Den 22-årige Hunken - vars far var en alkoholist och knarklangare - anser att det är "upprörande" han plågas för att vara framgångsrik i stället för hans problemfyllda uppväxt.

Han förklarade för den brittiska dagstidningen Guardian:
"Det faktumet att jag var på Disney Channel mot det faktum att min pappa var en knarklangare är liksom bara upprörande för mig. Men livet är roligt på det sättet."

"Jag känner mig välsignad. Jag är en skådespelare för uthyrning igen.
Jag kunde inte vara lyckligare, det är utarbetat detta sätt, eftersom det är ett bra jobb."
 




Postat av: Kristina

Hehe såg The stevens get even på tv förut:) Du har verkligen en fin blogg! Keep it up!



2009-07-24 @ 16:07:27
URL: http://kristinatrinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0