Shia and YOU

Har du någonsin föreställt dig en bild med dig och Shia? Well, du behöver du inte drömma längre!
Hittade en ganska rolig sida som heter FACEinHole, där man kan sätta in sitt ansikte på/brevid någon kändis.
Det kan vara klurigt att få din bild på en bra plats, men när allting är klart är det ganska roligt.

Det finns hur många kändisar som helst som du kan sätta ditt ansikte brevid. Men även Shia fanns med, därför tänkte jag dela med mig av det till alla söta läsare <3

Klicka HÄR för att komma till Shia bilderna. Eller HÄR för att komma till startsidan



Postat av: KAJSAHERSELF

sv; okej, jag förstår... det är bara det att man avgudar din blogg och då blir man lite rastlös när det inte uppdateras.



ofc fortsätter jag läsa, varför skulle jag sluta :D

2009-09-03 @ 08:40:47
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Megan Fox Fan

hehe bara för att du har tusen bilder på dig och Shia bredvid varandra! xP

2009-09-04 @ 12:04:03
URL: http://meganfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0