Transformers 2: Revenge of the fallen

Transformers 2: Revenge of the fallen har premiär i Sverige den 24juni!
Det är nånting ni absolut inte får missa om ni gillade den första transformers filmen.
Själv har jag stora förväntingar på denna uppföljaren. Och jag håller på att längta sönder mig.
Tyvärr kan jag inte se på premiären eftersom jag ska på festival just det datumet!
Tråkigt men sant, haha.

Ska ni se filmen?

Här kommer några bilder "behind the scenes"
(klicka på bilderna nedan för att se i större format)



  
    


Postat av: Aurora Studios

Självklart att man skall se den filmen!:D Det är ju den man har gått och väntat på;)



Du får svänga förbi och säga hej eller kika i bloggen efteråt och kolla, då lägger jag upp bilderna;)

2009-05-25 @ 19:02:53
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0