Signerade skor av Shia

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Har inte varit hemma och därför inte haft tillgång till dator.
Men nu har jag äntligen tillgång till min dator igen! :)

Det finns nu en budgivning på ett par skor på EBAY som är signerade av Shia LaBeouf!
Det är ett par "slip-on vans" i storlek 11 (antagligen ett par av hans egna skor).
Pengarna går till "Benefit Hillside", alltså välgörenhet.
Benefit Hillside är en organisation som samlar in pengar åt utsatta barn. 
Ni kan ju kolla in sidan om ni är intresserade! :)

Jag personligen, har tyvärr inte råd med sånt just nu.. Någon gång i framtiden kanske.
Och det är ju ett stort plus om pengarna går till välgörenhet! Absolut, vem håller med?


Postat av: Jineru

snygg blogg ^^ Om du inte har sett nevnariens blogg så råder jag dig att kolla på den; nevnarien.se ^^

2009-05-12 @ 22:04:45
URL: http://jineru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0